معرفی خدمت

تحقیقات بازار (D.Search)

تحقیقات بازار قیمت و پروموشن محصولات FMCG

کانال‌های توزیع، به‌عنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، نقش کلیدی در فروش و بازاریابی دارند. اطلاع دقیق از تعاملات بین آن‌ها می‌تواند در توسعه بازارها بسیار موثر باشد. ساختار دوگانه سنتی و مدرن حاکم در بازار ایران اهمیت مطالعه در حوزه کانال‌های توزیع را دوچندان می‌کند. شرکت دیدوان اطلاعات بسیار ارزشمندی از بازار و مارکت، در اختیار مدیران عامل، مدیران بازاریابی، مدیران محصول و مدیران برند قرار می دهد. اطلاعاتی شامل :

100-percents--v1 قیمت، پروموشن، تخفیفات شما در مقایسه با رقبا چگونه است؟
100-percents--v1 سهم بازار، سهم از قفسه، میزان حضور و قیمت‌های خرده‌فروشی و چندین شاخص دیگر محصولات/ برند و حتی SKU  های شما در بازار چگونه است؟
100-percents--v1 نحوه چیدمان، سهم از قفسه، تبلیغات داخل فروشگاهی و غیره در محصولات برندهای مختلف چگونه است؟
100-percents--v1 شبکه توزیع شما چقدر کارآمد و موثر عمل می‌کند؟

اطلاعات و گزارشات ما دارای سه ویژگی اساسی است:

100-percents--v1 اطلاعات و گزارشات100 %واقعی است .
100-percents--v1 به صورت هفتگی به روزآوری می شود .
100-percents--v1 طریق پنل اختصاصی، دسترسی آنلاین و 24 ساعته به اطلاعات و گزارش ها خواهید داشت.

دیدگاهتان را بنویسید