معرفی خدمت
تحقیقات بازار (D.Search)
تحقیقات بازار قیمت و پروموشن محصولات FMCG
کانالهای توزیع، بهعنوان پل ارتباطی بین تولیدکنندگان و مصرفکنندگان، نقش کلیدی در فروش و بازاریابی دارند. اطلاع دقیق از تعاملات بین آنها میتواند در توسعه بازارها بسیار موثر باشد. ساختار دوگانه سنتی و مدرن حاکم در بازار ایران اهمیت مطالعه در حوزه کانالهای توزیع را دوچندان میکند.
شرکت دیدوان اطلاعات بسیار ارزشمندی از بازار و مارکت، در اختیار مدیران عامل، مدیران بازاریابی، مدیران محصول و مدیران برند قرار می دهد. اطلاعاتی شامل :
قیمت، پروموشن، تخفیفات شما در مقایسه با رقبا چگونه است؟
سهم بازار، سهم از قفسه، میزان حضور و قیمتهای خردهفروشی و چندین شاخص دیگر محصولات/ برند و حتی SKU
های شما در بازار چگونه است؟
نحوه چیدمان، سهم از قفسه، تبلیغات داخل فروشگاهی و غیره در محصولات برندهای مختلف چگونه است؟
شبکه توزیع شما چقدر کارآمد و موثر عمل میکند؟




اطلاعات و گزارشات ما دارای سه ویژگی اساسی است:
اطلاعات و گزارشات100 %واقعی است
.
به صورت هفتگی به روزآوری می شود
.
طریق پنل اختصاصی، دسترسی آنلاین و 24 ساعته به اطلاعات و گزارش ها خواهید داشت.
دیدگاهتان را بنویسید